Friday, March 11, 2011

Selamat Pengantin Baru Kak Chik!!

Assalamualaikum Semua

Arini seorang lagi cousinku bakal berkahwin.Umur dia sebaya dengan aku 25 tahun.Diaorang bertunang Oktober last year.Suami dia orang Terengganu.Majlis akad nikahnya akan berlangsung malam nanti dan majlis resepsinya esok hari.Sayangnya aku tak dapat nak attend wedding dia.Kalau ikutkan boleh je nak pergi sebab kat Ipoh je pun.Tapi disebabkan dengan kekangan masa dan kerja so tak dapatlah aku nak menghadirkan diri.Tapi aku rasa ok kot sebab my family dah pergi,So kira wakil la kan :-).This song is for her!!





Pssttt..pssstt...tapi kan aku rasa elok gak aku tak pergi.Dapatlah aku mengelak dari menjawab soalan cepu emas.Apakah soalan itu.Mahu tau??Ini dia:-

1-Kak chik dah kawin,kak ngah bila lagi
2-Bila nak makan nasi minyak kak ngah ni??
3-Tak lama lagi kak ngah pulak

Soalan dan kenyataan ni memang confirm dioarang akan tanya kalau aku pergi.Sebabnya soalan-soalan beginilah yang selalu ditanya oleh rakan-rakan aku masa aku attend majlis kahwin diaorang.Biasanya kalau diaorang@member2 cakap gitu aku senyum jelah.Wat iklan Colgate sikit.Kadang-kadang tu aku alih topik malas nak layan.Hehehe..bukan pe kalau makin dilayan makin menjadi.So better i shut my mouth je.Hik3..

No comments: