Saturday, March 26, 2011

Final Akademi Quran 5

Assalamualaikum dan Salam Hari Sabtu


Yeah...arini nak g PICC tengok final AQ5.Actually aku pun tak tahu yang AQ5 dah sampai ke kemuncaknya sebab kat hostel tak tengok pun.Aku tahu pun bila my friend tanya aku nak pergi tak tengok final tu kat PICC sebab dia ada 4 keping tiket free.Tapi dalam hati pelik gak.Apsal tetiba je mamat ni tanya aku.Tapi dah orang offer tu pergi jelah.Lagipun tak pernah lagi tengok live ni.Hehehe...Jenuh gak lah nak cari geng-geng yang nak pergi.Sebab weeekend biasalah sume ada hal.Yang pastinya aku and housemate memang nak pergi.Sorang lagi kawan masa undergrade dulu and one more tiket tak tahu nak bagi sape.Aku suruh member aku tu ajak je sape-sape.hehehe...Kitaorang nak gerak dari Nilai dalam pas asar macam tu.Pergi awal sikit sebab nak ziarah husband member kat hospital Putrajaya kejap.Dia accident last week.Tak nak g lewat-lewat sangat takut rushing lak.Kalau g awal lehlah bawak kete slow-slow menikmati permandangan di waktu petang yang indah dan permai.Kahkahkahkah...macam tak caye je aku wat gitu.Kikikiki..



Ha..inilah dia barisan qari dan qariah yang bakal bertanding pada malam nanti

Semua tu muda-muda lagi.Paling tua Syahrian tu pun 25 tahun je.Yang lain 19,21,22.Muda kan?Hebat betul diaorang.Sejuk perut ibu diaorang mengandungkan diaorang.Jeles tul aku.Zaman sekolah dulu teringin nak masuk kelas taranum tapi ustaz tu garang.Terus tak jadi.Hehehe..oklah sampai sini dulu entry kali ni.Kalau ada sape-sape yang g tu tegur-tegur lah aku ye kalau jumpa.Hehehe..Ila liqa' :-)

No comments: