Sunday, March 27, 2011

Contest Blog Tercute

Selamat Malam Semua


Malam ni aku nak join contest blog tecute.Organizer dia adalah Cik Anis Maisarah.Aku tau contest ni pun dari MishApple yang singgah berehat kat blog aku.Macih apple sudi singgah :).Ok syarat-syarat penyertaan contest ni adalah seperti berikut:-

  • mesti follow anis punye blog! kalo x ..! x leh masuk! :P hihi!
  • mesti ade blog.! kalo x de camne nk masuk!
  • buat satu entry psl contest ni!
  • nak masuk bgi link kat koment!!
  1. pendaftaran bermula 27.3.2011 hingga 1.4.2011
  2. keputusan diumumkan pada 2.4.2011
  3. anis perlu 50 bloggers!
  4. tag 5 org! pastikan mereka tahu! yg ade tag die!

Kalau sape-sape nak join klik SINI

Untuk memenuhi syarat2 penyertaan maka aku dengan ini ingin mengetag:-


3 comments:

Anonymous said...

hihi...kene tag...tq ya..insyaallah saya akn cuba buat..g.luck ya..

♥♥Cikngah♥♥ said...

tq2 :)

Nisa said...

wah! thanks! nk wat t :)