Saturday, March 12, 2011

Majlis Resepsi

Assalamualaikum and Selamat Petang


Apa khabar semua?Ingat lagi tak dalam entry semalam aku ada beritahu yang majlis resepsi perkahwinan my cousin akan berlangsung arini??Ok buat sesape yang belum baca lagi entry semalam klik KAHWIN.Adik aku cakap warna tema wedding dia oren coklat.Dan temanya adalah tema Arab.Disebabkan aku tak attend majlis tu so aku just harapkan my sis MMS gambar-gambar tu for me.Kesiankan aku...Jom tengok gambar yang my sis sent tu :-)


Pintu gerbang tanda bermulanya kehidupan yang baru



Kek kahwin tanda 2 hati menjadi satu :-)

Alright tu je gambar yang aku nak share dengan korang.Banyak sebenarnya yang adik aku sent tapi tu jela kot untuk upload kat sini.Gambar pengantin??maaflah ye tak boleh nak upload.Sebab tak mintak permission dari tuan empunya diri.Karang kalau aku upload tak pasal-pasal kene kejar ngan suami dia.Hehe..tunggu jelah gambar kahwin aku.Yang itu insya-allah boleh upload.Tapi kenalah tunggu dulu.Tak tahu bila lagi.hehe...Oklah nak g sambung wat kerja.Selamat berhujung minggu semua!!

No comments: