Monday, March 28, 2011

Rumah Sewa

Assalamualaikum dan Selamat Pagi


Pe khabar semua??Dah breakfast??Hehehe..arini aku update blog awal skit seawal tuan empunya blog bangun pagi.Memang awal la aku bangun arini kul 5.40 pagi.Kalau ari biasa jangan haraplah nak bangun awal macam ni.Nak tahu kenapa aku bangun awal??Sebabnya adalah kerana aku kena pulun tulis paper yang tak siap-siap tu.Dahlah arini nak jumpa prof.Uwaaaaa....Mana taknya semalam empat jam lebih kitaorang g mencari rumah sewa.Balik pun dah nak maghrib.Baru ku tahu susah juga nak cari umah sewa ni.Tak semudah mudah.my.Actually,aku dah cari dah rumah dalam mudah tu.But mostly sewanya around RM800+++.Ayoo..mana mampu maa..kami nak duk 2 orang je.That's why la pas lunch semalam,kitaorang g round-round cari rumah area Taman Semarak 1,2,Nilai Perdana.Tapi tak de pun rumah kosong.Bukan tak de sebenarnya adalah juga beberapa rumah yang kosong tapi frust sebab tak de phone number kat umah tu.So macam mana nak call kan.Sedih tulla..Betapa seksanya mau cari rumah kosong.Kononnya semalam pas balik cari rumah nak sambunglah buat paper.Tapi hampeh.U tau i buat ape??I tidur u.Kroohh...krooh...kroohh..penat giler.sakit kepala,sakit mata.Mata taknya terteleng-teleng kiri dan kanan tengok rumah.That's whylah bangun awal.Tu pun kunci jam kul 3.30 pagi.Tapi aku tutup jam dan kunci balik kul 5.30 pagi.Kesudahannya 5.40 gak bangun.Hahaha...seyes tak larat nak buka mata.Ngantuk sangat3...okehlah nak g sambung buat paper.If sape-sape tau ada rumah kosong untuk disewa area nilai yang murah2 roger2 lah aku end.Kalau boleh rm500&below per month.Sesuailah dengan tahap kewangan yang amat goyah ini.Kikikiki...ok roger and out!!

2 comments:

cplud miera said...

FTIN, KORG CARI UMH SEWA? BUKAN KE KORG DUK HOSTEL. NAPE?

♥♥Cikngah♥♥ said...

sementara nk hanta tesis sume.take time gk tu.hstel smpi bln 5 je