Sunday, January 16, 2011

Tetamu Tak Diundang

Tengah syok2 aku duk lunch dalam bilik
sambil melayan Jalan-jalan Cari Makan
tetbe aku nampak si hitam
menjenguk kat pintu bilik aku
sambil mengiau
Oh God!!macam ne si kucing ni leh masuk
baru aku teringat aku ada buka pintu dapur tadi
nak suh angin masuk
mesti kucing tu masuk ikut pintu gril tu
cerdik betulla kucing ni
macam tau-tau je aku duk dalam bilik tengah makan
menonong je menghala ke bilik aku
mesti kucing tu bau makanan ni
pe lagi
aku terus ambik penyapu halau
nasib baik lari
kalau x habislah akuMySpace

dah la aku ni takut kat kucing
fiza lak x de
bese dia yang tolong halau
kalau kucing masuk


3 comments:

sekamar rindu said...

salam..

takut kucing ek?

hehe..folo ur blog..***20

Abhamz said...

salam, tahniah krn jadi follower Ben Ashaari ke 7777....

CikNgah said...

sekamar rindu:hehe..takutla kucing.geli je
Abhamz:ye ke?hehe..br sy tau