Sunday, January 23, 2011

Coding Part

Research aku ada satu part penting lagi yang belum siap
iaitu part coding
serius aku tak tahu macam mana nak buat
result dah dapat
tapi aku tak tahu macam mana nak transferkan dia dalam bentuk coding
dah try if else and import dari text file tapi tak jadi gak
semalam prof cakap suruh try guna DCG
aku pun tak tahu apa benda tu
sebab nk search pun internet ngah slow giler2
macam siput sedut pulang ke sawah je
lagi satu prof kata try guna stack,pop and push tu
yang data stucture tu
aduhai.....macam mana ni
nak nangis pun ada rasa
sapa tau??
tolongla ajar aku

3 comments:

s.y.a.r.q said...

OMG stack, pop n push tu??? serabai kepale dgr itu bende oh...

anyway..gud luck fatin..u can do it!! :)

♥♥Cikngah♥♥ said...

stack tu ada dalam data structure.aku x sure ko pernah belajar ke tak dulu.macam kita susun buku.kita mesti ambik yang atas dulu baru ambik yang bawah.tu konsep stack

YuYu nmaSdEna said...

yang. i'm trying but it's so hard. take time. hemm. well, i'm quite busy. cuti cina tupun aku xjadi balik. kena keje. haadoiii. ^..^