Tuesday, January 4, 2011

My Day :-)

Arini awal2 pagi lagi dh kua
G anta nenek dan makcik ke klinik
sbb makcik ada ceramah kesihatan pagi ni
pastu singgah pantai jap ngan nenek
sbb dh lama x g pantai tu
nama je dekat umah
tp ada kot 2 tahun aku x g situ
pas g pantai g pasar cari belut
sbb adik nk makan belut
mujur ada
siap suh makcik kt pasar tu tlg siang lagi
klu nk harapkan aku sampai kapan pun
x dapatnya adik aku nk mkn
sbb seyes aku sgt geli utk pegang belut
tgk dia gerak pun dh meremang bulu roma
apatah lagi nk suh aku pegang
hello...kirim salam ok!!
i x nak!!
hopefully my future hubby x makanlah benda2 ni
kalau x habislah aku nk kne menyiang
dan memasaknya
tolongla
i dont want
tp klu dh TERDAPAT
nk wat macam ne kan
haa.....aku dh tau pe aku nk wat
aku akan g beli belut yg dh siap dimasak
x pun aku beli belut mentah pastu
mtk tolong sape2 masak
hehehe...
arini aku masak simple2 je
padprik ayam,kailan ikan masin,udang rebus,ikan termenung kukus
pastu sup belut utk adik
yg ni guna khidmat chef yg dijemput khas dari umah sebelah
sape lagi klu bukan my granny
tokwanku cayam
love u tokwan!!!
muaahhhhh!!!muahhh!!muahh!!

No comments: