Monday, April 11, 2011

Our Lovely Rabbits

Assalamualaikum dan Selamat Malam


Yeah...speaking MUET dah habis.Leh enjoy seketika sebelum bertarung untuk writing and listening this Saturday.Dup dap dup dap berdebar jantungku.Sebab dah lama ni tak writing.Kene open book and revise balik ni pe yang dah belajar.Hehehe..Lupakan seketika cerita MUET itu.Malam ni aku nak kongsi-kongsi cerita tentang binatang peliharaan adik lelakiku ni.Adik aku yang sorang ni memang minat bela-bela binatang ni.Kat umah tu ada ayam kampung,burung puyuh,burung baji,burung merpati,burung merbah,rabbit.Haa..semua tu dia bela.Banyakkan??Manakala adik perempuanku pulak bela hamster.Dan assistantnya adalah tokwan dan makteh.Hehehehe.Pagi-pagi sebelum dia pergi kerja dia akan bagi binatang peliharaan dia makan dulu.Kecuali hamster adik perempuanku bagi makan pada waktu malam dan ayam kampung tokwan@makteh bagi makan pada waktu pagi.Balik kerja lak lepas tukar baju dan solat dia akan sambung jenguk-jenguk pets dia ni.Kebetulan sorang pakcik aku ni pun sama minat dengan dia hah makin menjadi-jadilah.Bos(pakcik) bagi modal wat rumah binatang2 ni adik aku yang buat sendiri.Rumah kitaorang tu dah penuh dengan rumah pets ni.Nanti lau aku balik kampung aku snap gambar rumah2 "kawan-kawan" dia ni eh.Malam ni kita layan je dulu gambar2 rabbit yang cute mute ni.Dah berbelas-belas ekor dah rabbit dia.Aku je yang tak pernah pegang.Aritu ada try2 gak tapi yerkss..geli geleman i pegang badan dia.Nak tarik telinga pun geli juga.Hihihi...Layanz....




Bersantai dalam rumahnya.1 rumah ada 4 partition




Paling suka rabbit coklat ni sebab cam anak biri2.Tak caya tengok telinganya :-)


Oh anak biri2 ku.hehehe...

Oklah tu je untuk malam ni.Nak g mandi dah..Tata...

No comments: