Tuesday, April 19, 2011

Liga Super 19 April 2011

Assalamualaikum dan Salam 1 Bola


Korang tengok bola tak Liga Super tadi?Aku tak tengok tapi aku ikutilah perkembangan dari blog-blog orang.Sanggup g dating ngan Encik Google cari blog2 yang bagi info pasal bola ni.Semangat gila duk refresh2 sebab nak tengok jumlah gol terkini.Maklumlah kat hostel mana ada astro.Walaupun kat astro pun takde live game kelate ni tapi sangat sadis gak lah...Akhirnya...akhirnya Kelantan menang dengan jaringan sebanyak 5 gol.Ambo suko sangat!!Dapatlah juga Kelantan memperbaiki kedudukan setelah berada pada kedudukan keempat pada perlawanan yang lepas.



Di bawah adalah kedudukan Liga Super yang terkini.Aku dah siap bulatkan dah :-)


Pic: Credit to Budak Nakal


Kalau korang nak tau dulu2 aku memang tak minat bola.Tapi sejak tahun lepas aku memang minat bola.Ayah aku memang awal2 lagi akan turun tengok TV kat bawah sebab dah tau dah mesti aku nak tengok bola punya kat tv atas.Kalau nak makan tu pun aku sanggup tunggu.Kadang2 tu sampai tak termakan sebab lambat bola habis.Sampaikan tokwan pun join sekali aku tengok bola.Sanggup tokwan postpone waktu tidur semata2 kerana Kelantan lawan.Hehehe...Tapi kalau Kelantan perform jelah.If bolasepak luar negara takde nya aku nak layan.Yang tu aku lebih rela tidur dari duk melayan.Anyway,tq untuk blog-blog yang sudi share info tentang perlawanan arini.Sesungguhnya info kalian amatlah berguna untuk insan yang daif tanpa astro seperti diriku ini.Hehehe...

Million and trillion of thanks to:-

tokesah
sharing info
budak nakal

I lap u olzz :-)

Nota siku:Sape pernah tengok kat ustream bola-bola ni?

No comments: