Saturday, October 30, 2010

Red Warrior

Hjg minggu ni terasa cpt je berlalu
Dari ari khamis ktorg duk sibuk menyiapkan brg2 utk majlis mlm esk
Pg td br siap wat doorgift tu.
Aku ni dhla x berseni,my mum lak nk wat sendiri
Klu aku beli jela kan sonang.Hehehe...
Teruk kan aku ni
bak kata Rizal(dlm cte pesan mak...kt tv2 kul 10 pg smlm)"X berseni lgsg"
ok2 smbg2 blk cte
Ptg td adik aku ajak kua
sbb dia nk cari seluar
Aku ckp boleh tp kne kuar awal sbb nk tlg my mum wat bunga telur
(walaupun aku x berseni tp nk gk belajar)
So dlm kul 7 tu ktorg kua(maghrib kt sini awal blm kul 7 lg dh msk waktu)
Ktorg kua awal sbb arini kan ari minggu,lgpn gaji br lg masuk
Takutla ramai org
Tp hampeh...
Sunyi giler bandar kb
Parking pn banyak
Klu x kt sini mmg sshla nk dpt parking
First destination kami mydin sbb ada nk cari brg
Mydin pn x ramai org
Then ktorg g kedai gambar sbb nk cari bateri kamera
Jalan kaki je mls nk ubah2 kete
Lengang giler jalan
Bese kt situ ada org jual2 pakaian
Tp byk gler KOSONG
Ada beberapa gerai je buka
Agaknya sume laki tu g tgk bola
Sbb kt situ majoriti jurujualnya lelaki
Yang lawaknya ada pakcik tu siap bawak tv lg nk tgk bola
Jalan raya mmg xde kete..
Nk g racing kt situ pn blh..hehehe
Pas siap cari barang2 lain,last destination adalah supermarket
Korg nk tau x supermarket tu blh katakan majoriti pompuan
Mana taknya x sampai 10 org pn pekerja laki
Supermarket pun x ramai org
Salesgirl siap boleh duduk2,borak2 pasal bola lagi ngan kwn2 diaorg
Haii..kuat btl penangan red warrior ni
Mana2 pn org duk cte pasal bola
Ktorg pn walaupun xbape minat bola
Tp cpt2 gk la bershopping mopping sbb blk nk tgk bola
Adik pompuan aku la smgt
Aku layankan jela..Hehehe
sampai2 kt umh kan tgk2 my mum&my brother dh tercongok dpn tv
My mum ngan bunga telurnya
sambil wat bunga telur sambil tgk bola
ayah aku je tgk tv kt dapur sorang2
ayah aku mmg x minat bola
LANGSUNG!!
Aku x minat gk tp layan gk klu org tgk.Hehehe...
Pas siap2 solat suma aku tlg my mum wat bunga telur
Klu korg nk tau adik pmpuan aku wat lg cantik dr aku pny
Last2 aku tinggal je g msk daging burger
Tbe2 teringin nk mkn cheese burger.Tu je dlm kepala
Perut mmg lapar gle
Sambil2 tu tgk bola...
GOL!!!!!!!!!!!!!!!klate menang...
I loike it
Paling best dpt cuti
Yeah.....yeah.................wlupn sbnrnya aku mmg tgh cuti
Pe kt org ambik mood
Hehehe......
Hidup klate!!gomo klate gomo
Alamak rs mcm dh panjang gler ni.
Byk pulak aku mengarut
pape pn semoga majlis esk berjalan dgn lancar
Gud nite sume :)




2 comments:

Unknown said...

yang ader majlis haper?
naper sy tak dijemput
keskeskes


well gomo klate gomo!!
ai pon like jugok!

♥♥Cikngah♥♥ said...

Nntla saya kawin sy jemputla..
tgu jela..hehe
tu la..akhirnya penantian selama 3thn telah berakhir