Thursday, October 28, 2010

Baby Sitter

Today tugas sebagai baby sitter dah bermula
I loikeeeeeeeeeeeeeee sbb dapat main ngan haikal.Hehehe....

dh lama x main ngan dia winduuuuuuuuuuuuuuuuu gler3...
Td masa mula2 mama dia anta sini,aku nk ambik dia dukung
Mmg dia mendepakan tangannya

TAAAAAAAAAAAAAAAAPPPiiiiii....
Dia tgk aku pelik je
X berkelip
Sambil mengerutkan mukanya
Agaknya ngah berpk sapelah makcik ni
Macam penah ku lihat tp di mn yaaaaaaaaaa........
Pastu dalam 2,3minit tu dia dh kenal la.
Klu main ngan dia pn dia gelak
.
Jom kt layan gambar si kecik ni.
Aku snap td
Dh besar dh dia
Dh nk merangkak pn.

My mum kt mayb dlm semgu dua lagi dh betul2 boleh ni.


Ini Baby sitter :)~~CIKNGAH


Ini yang disitternya

"Hai....nama saya Aliff Haikal :) .Umo saya nk masuk 8 bln."




Now,haikal dh tdo.
That's y cikngah leh mengupdate blog.

Tgh ari nnt pas anta adik g jamuan kat hotel
Nak g beli walker si kecik ni
Cian dia..
Klu duk atas tu lehla dia jalan2

Ok itu je entry untuk kali ni
Lain kali lak cte
~~Sekian~~

No comments: