Friday, October 29, 2010

Haikal&Walker Barunya

Seperti yang dijanjikan dgn haikal,aku belikan walker utknya
Actually nk beli pas g anta adik,tp jalan jem giler sbb time tu lunch hour
Malas aku nk layan so blk la umh dulu
Dalam kul 2 lbh pas solat zohor,baru ktorg kuar
Igt nk g beli walker je
Kebetulan adik call suh ambik dia
So sekali gus jela
Ambik adik,beli walker
Lagipun one the way je
Ktorg bawa haikal skali
Biar dia tgk sendiri walker2 tu
Walaupun dia x tau pape lg
Tp xpelah nk bawak gk
Hehehehe...
Kat kedai tu mcm2 jenis walker ada
Dhla comel2 sumenya
Last2 aku beli la satu walker ni warna biru
Harga pn blh tahanla dkt seratus ringgit jg
Tp xpelah demi Haikal
Lagipun sukala tgk dia naik benda tu
Jom kt tgk gambar2 haikal ngan walker barunya



Mula2 dapat walker,haikal try tekan2 hon

Ni dia try main mainan yang lain lak.Sbb walker dia dikelilingi mainan


Ni lak mainannya yang lain


Tercuit hati rasa tgk haikal ni
Mula2 dpt walker ni sume benda dia try
Aku pn ada snap video dia bermain
Muka dia bukan main hepi lagi
Dia main walker tu sampai satu ketika
Sunyi je dh x de bunyi mainan dia
Aku pun tgk kt walker dia
Rupanya dia dh nk tdo
Actually ms mama dia blk lunch hour lg dia nk tdo
Tp dia tahan mata
Haikal mmg mcm2 dia sanggup tahan mata asalkan dapat bermain
Ermm.....haikal...haikal........
Napelah comey sgt
Cikngah windu haikal...sayang haikal..
Ptg ni kt jmpe lagi ye...

No comments: