Tuesday, October 26, 2010

Nasi Lemak+Shopping again

Arini macam x caye je awal gler aku bangun.Blm kol 8 dh siap2 nk g kampus.
Haha...btlkah ni diriku duhai CIK FATIN???
Atau sang puteri yang menjelma dari dunia Magika(Ni pengaruh cte Magika.Gebang...gebang...Hahaha)
Ok2 sambung cte.
Al-kisahnya sbnrnya arini mmg la plan nk bangun awal sbb nk g beli nasi lemak kerang.
Klu lambat mesti habis.Tp tulah x sangka lak awal sangat aku bgn.
Hehehe...Tp awal2 aku pn malangnya pakcik yg jual nasi lemak tu x berniaga arini.

Sedihnya MySpace
Mmg frust sgt2 dh lama gk rs nk mkn.Asyik bertangguh je sbb byk kje yg nk dibuat.

So aku pun membawalah hatiku yang kecewa ni ke kampusMySpace
While driving,aku ternampak something kt depan

Yeah..yeah..yeah...ada makcik jual nasi lemakMySpace

Makcik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sy nk ns lemak 2

Dua??Byk gler ko mkn fatin
No...no..no...jgn slh phm..
Satu utk yani,satu utk aku
Pssstt..psssst....yani tergoda nk mkn nasi lemak gkMySpace

Sbb ari2 aku duk bising dalam lab ni ckp nak makan nasi lemak KERANG
Hahahahahahaha.......(gelak jahat)
Sampai kampus,g library ngan yani sbb nk pinjam buku
Blk library trs mkn nasi lemak
Yummmmyyyyy..............sgt3la sedap
Tp PEDASSSSSSSSSSSSSSSs
Pas makan tu trs sakit perut
Aku ni mmg xlh makan ns lemak pagi2
Tp tulah dh gatal sangat tanggungla akibatnya kan...MySpace
Hehehe...
Sekian cte utk nasi lemak.....


Next topic:Shopping mopping menghabiskan sisa2 bajet bulan ini


Ceritanya bermula begini
Kt PKP ada booth2 yg jual macam2 Ada baju,tudung,makanan&mcm2 lagilah Aku and yani pun jalan2 la kt sana Aku ni dhlah ngah mencari inner cotton utk diibuat koleksi
Jalan2 sangkut gk kt kedai makcik ni.
Ore klate.Ho molek dh tu mokcik.Sayo ore klate jugok.
Blhla wi muroh ko sayo ke
Hehe...tu aku ckp dlm hati jelah
Agaknya makcik tu mak belalang kot
So dia bg la murah kt aku
Aku beli cotton syirian rm10 tp dpt rm8..rembat gk skali inner cotton warna pink rm5
Pastu jalan2 lg
X puas hati beb lom jmpe yg warna hitam&merah membara
Then terjumpa la kedai makcik ni.Dia jual inner rm7 sehelai.Dalam hati aku ckp mahalnya.
Aku tawar dia bg rm6
Pastu aku tny dia rm5 xleh ke.Dia ckp xleh.Aku biasalah kan x puas hati selagi x dpt harga yg aku nak.
Last2 dia bg gk rm5.mesti dia serabut ngan aku..Hahaha....
Tp aku sukaaaaaaa
MySpace

Begitu gk ngan kisah yanii

harga tudung dia rm15,yani tawar rm10 makcik tu x bg.Dia ckp rm11 blhla
Pastu aku tawar2 mtk rm10,trs makcik tu bagi.
I loike it.Tq makcik comey.Lain kali jual lagi ye kt kami..

Sekian shj utk kali ini.Sy nk g berperang ngan programming lak..MySpace


2 comments:

Encik Gorilla said...

alamat tk kaya2 la makcik tu.....

CikNgah said...

hahahha...makcik tu dh kaya dh.lgpn org tua2 penah ckp.if kt bagi murah2@blanje org t rezeki kita lg murah..amin...;)