Friday, October 29, 2010

Perfect Match!!

Mlm jumaat ni mmg slalu x de cte bestkan kt tv
Bosan sgt2
aku main tukar2 chanel
At last tersangkut kt NTV7
Ada satu rancangan pencarian jodoh
Tajuk dia PERFECT MATCH
Nampak cam menarik je so aku tgk kt info..
Alaaa...dh nk hbs.Lagi stgh jam
Cte tu kul 11pm-12a.m
Aku buka dh 11.30pm
Bg aku la kan rancangan ni best sbb mcm dapat bantu org mencari pasangan
Aku terharu&tersentuh ngan satu pasangan ni(Diaorg berjumpe dlm rancangan ni td)
Pompuan ni janda&dh ada anak
Pastu sebelum trn pentas bersama psgn dia tu, dia ckpla dia gagal nk cari pasangan sbb dia ada anak
kira laki2 tu x sukalah sbb dia dh ada anak
Pompuan tu cam sedihla...
Eiii..laki zmn skang mmg mcm ni kan.nk mak je anak x nak.eiii..rs mcm nk sumbat2 je cili padi dlm mata dia tu.biar dia x nampak mak2 skali!!
Laki tu lak(yg jd psgn dia)polis.
Dia ckp dia nk cari pompuan yg boleh memahami pekerjaan dia
Dia kt lagi polis ni kje yg dihormati
Tp polis x byk ms lapang
Bg aku kn,diaorg ni blh jd sweet kapel
hopefully,melalui rancangan ni diaorg boleh menemui kebahagiaan yg dicari selama ini
Insya-allah:)


***Pssssstt....pssssttttttt....next season aku nk join gk rancangan ni blh??Hehehe...

2 comments:

ankeljonni said...

aiyakkk... mahal gak walker ni yer..

♥♥Cikngah♥♥ said...

mahal encik gorila..ada gk yg murah dlm rm50.tp kainnya x bape slamat la utk baby..that'y ambik yg tu..so pesanan sy b4 kamu nk kawin simpan la duit byk2 ye..biar berguni2.t sng ms dpn