Monday, October 25, 2010

Entry kali ni adalah pasal diet saya.Congratulation to myself sbb sy berjaya untuk tidak makan nasi selama tiga ari berturut2,jumaat,sabtu&ahad..Yeaaaaaaahhhh...sy amat suka sbb sejak pas raya ni mmg ssh sgt untuk berbuat demikian.Paling lama pun dua ari je.Pastu saya balun je nasi tu.Wlupun hanya sekali sehari tp tu dikira makan gak kan...kan..kan...:) Also gud news for me sbb td g timbang kt giant berat saya turun lagiiiiiiiiiiii................................yeahh...........alhamdulillah..x sia2 usaha selama ni.But what i'm wondering rite now,lusa nk blk kb,nxt week lak nk blk kg kt penang.Adeiii..risau ni..sbb ble blk umh sume kemudahan ada.Asal rasa lapar masak je.Xpun ambik ja pape mknn yg ada kt dapur tu.Bahaya kan....Tp xpe....sbb sy dh wat perjanjian ngan diri saya.Konon2nya ms kt umh nnt nk g jog mcm dulu2.Klu ada rezeki blh jumpe mamat2 encem klu jog waktu petang.Klu pg ramai pakcik2 je.kikiki...dh lama x jmpe mamat2 tu.rindula pulak.dulu slalu je jumpe.hahahaha........Tapi kann...kan....sy suka jog waktu pagi..X bersosak dgn psgn2 yg membuat drama di taman itu.Huhu...bisa menambahkah dosaku yg sedia byk ini.hehehehe...okies tu aje coretan menganrutku utk entry kali ini.Adiooooooooooooossssssssssssss

3 comments:

Encik Gorilla said...

tak lapo ke tak mkn nasi.... hebt... 3 hari .. bi mkn ap...

CikNgah said...

x lapar en.gorila.cik gorila ni dh bese dh..dulu lagi la one week x mkn nasi.sy mkn benda lain la..sayur2an.or if lapar sgt sy mkn bihun la :)

CikNgah said...
This comment has been removed by the author.