Wednesday, October 27, 2010

Aduhai...

Belom pun sampai sehari kt umah ni,dh macam2 cerita aku dgr dr my mum&my grandma
Macam2 ada...
Sampai2 je kat umah terus wat mensyuarat tingkap ngan tokwanMySpace

Rasanya baru sebulan aku x balik umah.
Byk good news yang aku dengar yg juga mencuakkan aku..MySpace

Yelah mana taknya org tu tunang,org tu nak kawin
My cousin(pmpuan&sebaya ngan aku)nk tunang sabtu ni(30 oct)
Bakal tunang dia org Terengganu
Sepupu aku ni dh kje gaji dia monthly rm10k beb!!!
Gleeeeeeeeerrrrrrrrr ah byk kan..
Tp tulah..tu mmg realiti bkn fantasi
Dia nk kawin 11Mac dpn
Pastu sedara aku lak(pompuan gk) nk kawin tahun dpn
Dia lg muda dari aku 22thn kot..
Dia tunang awal tahun aritu

Oh..no...nadia...how can you langkah bendul i........MySpace

Then sdara aku sorang lg pun pmpuan.umo dia sama ngan nadia
Baru tunang 101010 aritu
Dia nk kawin tahun dpn
Psssst...psssst...nk tahu tak bape hantaran dia?
Dgr2 cte rm10 101.00 sama ngan tarikh tunang dia
Gleeeeerr ah byk
Dia spm je antaran dh banyak tu
Hbs tu kalau macam tu aku yg degree&insya-allah bakal bergelar graduan sarjana,
agak2nya rm2ok ke?
wah...byk tu.
Mesti laki tu terkedu lau aku gtau kan.Terketar2 jadinyaMySpace

Pastu dia ckp Oh NO!!!i'm deadMySpace
Hahahahaha...
Xdelah aku x kisah pn sbnrnya.Tu sume terpulang kpd kemampuan masing2 kan
Tp kan..bila tgk2 kan...
Tinggal aku sorg je dlm sdara mara aku yang single

Dah x de geng nk melepak2.Uwaaaaaaaaaaa......................MySpace

Tu blm dikira ngan kawan2 yang bakal menamatkan zaman bujang dalam masa terdekat ni
Kawan2 yg lain....korg sume janganla kawin semua skali gus

Nnt i x de geng nk g wedding org lainMySpace


p/s:aiskrim soda...u wait for me k..roger2 la i dulu if u nk letak jawatan dr kelab kt.so lehla i wat preparation siap2MySpace


Itu sahaja untuk entry kali ini.SekianMySpace

2 comments:

ankeljonni said...

ko nak bagi hadiah apa kat diorang... klo takde idea... aku boleh cadangkan...

♥♥Cikngah♥♥ said...

Hahaha..xtaulah...
Xyahla..sbb klu en.gorila cdgkan mst suh bg sardin,xpn ayam kan?
Xnak............!!!!!!!!!!!!