Monday, October 11, 2010

Dua hati Menjadi Satu



Pejam celik pejam celik kt dh nk sampai ke penghujung 2010.Nampaknya penghujung thn ni akan diserikan lagi dgn majlis kawin&majlis pertunangan rakan2 ku.2 hati bakal menjadi satu

20 Nov-Nisa tunang

27 Nov-Shane kawin

5/12-Sol kawin

Aku tumpang hepi kwn2 sume dh bertemu psgn masing2.Moga jodoh diaorg kekal berpanjangan hingga ke akhir hayat.Bak kata org tua2 cinta yg suci insya-allah akan sampai ke pintu syurga.Aku??dont ask me!!Blm jmpe jodoh yg sesuai..Kawin bkn perkara main sbb klu blh nk skali je dlm seumur hdp.So kne plh yg terbaik


Hayati lirik lagu Dua Hati Menjadi Satu dari Dafi&Gita Gutawa.Khas utk member2 ku tersyg


Na na na na na na
Na na na na na na

Sejak melihatmu
Ku jatuh hati padamu
Saat mengenalmu
Semakin kuingin kamu

Maukah engkau menemani aku…

Reff :

Hari kuindah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu

Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Na na na na na na
Na na na na na na

Saat kau menatapku
Aku jadi salah tingkah
Kau genggam tanganku

Berdebar debar jantungkku
Maukah engkau Menemani aku…

Back to reff :

Dan bila kau tak ada
Mengapaku memikirkanmu
Apakah engkau juga
Memikirkan aku

No comments: