Tuesday, December 14, 2010

Tag Dari Cplud Miera

Pagi tadi Cik Mira cakap aku blom jawab lagi soklan yang dia tag.Haiyaa...patutlah aku xtau aku kne tag rupanya Cplud tag nama Norsya..manalah aku tau..hehe...okies jom kita tgk pe jawapan aku :-)

1)Apa yang paling penting dalam hidup korang??
My lovely family&tokwan.Kebahagiaan dan kegembiraan mereka keutamaanku

2)Benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri?
Kasut untuk aku dan kain pasang buat mama and along

3)Adakah korang bercinta sekarang??
Alamak soklan sensitif ni.The answer is it's complicated..Ahazz...

4)Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang??
Selama-lamanya selagi diizinkan Allah..Orang kata cinta sejati akan sampai ke syurga

5)Di mana korang akan berjumpa kekasih korang??
Dalam public transport ( Jawapan kuiz kt fb) ;p

6)Novel/Buku/Majalah terakhir korang beli
AD+IZ.Beli last week kt JJ Seremban

7)Apakah nama penuh korang
FATIN-cerdik,memikat,menawan,mempesona
NORSYAFAWATI-lupalah maksud dia..hehe

BINTI

MOHD SABRI-Kesabaranku Yang Terpuji

8)Antara mak&ayah korang mana lagi mesra??
Mesra ngan dua2.Dua2 sama x lebih x kurang :)

9)Namakan orang yang betul korang nk jumpe dalam hidup korang??
Ramai sangat,tak tersebut kt sini

10)Namakan tempat yang betul2 korang nk pegi??
Aku teringin nk menjejakkan kaki ke tanah suci.Teringin nk melawat makam Nabi Muhammad S.A.W

11)Pilih 1 peluk atau cium??
Cium...sebab aku selalu cium tokwan&mama kemudian baru peluk ;)

12)Lima lagu bermakna dalam hidup korang

a)Relaku Pujuk-Spider(Somebody sang this song to me.Oh rindunyaaaaaa...
b)Truly Madly Deeply-Savage Garden
c)Keabadian cinta-Blackrose
d)Antara Cinta dan Kasih-Aisyah( En.Sham dedicate this song to me)
e)Mungkin Nanti-Peter Pan(dengar lagu ni mesti ingat amy)

13)3 perkara tentang orang yg tag korang
  • Nama diberi Siti Amirah Ariffin
  • Dia asal dari Terengganu
  • Dia sangat comel
14) 5 benda yang korang sangat sayang dalam hidup korang
a)My family include tokwan,makteh,haikal&sume2 la
b)My lappy
c)My "boyfriend"
d)Novel2
e)My handphone

15)Bila tarikh lahir korang dan bila korang sambut tahun lepas
10 november 1986,sambut??erm..x sambut kot..

16)5 blogger yang korang nk tag

2 comments:

cplud miera said...

thanx sudi jwb yer cikngah.
ade hadiah tuk anda

http://pludcorner.blogspot.com/2010/11/penghargaan-dari-cplud-miera.html

♥♥Cikngah♥♥ said...

wah..dpt hadiah..macih2