Monday, December 13, 2010

Rindu Padanya

Menu berbuka arini sangat spesel
Ubi Kentang rebus+milo ais
Yummmyyyy...sgtlah lazat
xtau nape tibe2 terasa nk mkn ubi kentang rebus
mayb sebab aku rindukan arwah tok ayah
yg telah 11 tahun kembali mengadap Illahi
org kata kalau kita rindu pada org yang telah pergi
byk2 sedekah al-fatihah buat arwah
al-fatihah buat arwah tok ayah
tok ayah meninggal masa aku masuk form 1
aku dulu duk ngan tokwan&tok ayah
kadang2 siap tdo dalam bilik diaorg lagi klu aku takut
kalau x aku tdo ngan makcik je
duit skolah pun kadang2 tok ayah bagi
dari kecik sampailah umo aku 21 tahun
then baru aku pindah duk umah my parents
tp umah aku x delah jauh sangat pun
sebelah umah tokwan je
dalam satu pagar yg sama
lau masuk pagar umah aku leh g umah tokwan
and vise versa
wat mesyuarat tingkap pun dongar ha...
hik3...
ok sambung cite
masa arwah tok ayah ada dulu
slalu ikut arwah and tokwan g sembahyang subuh kat surau
surau tu kepunyaan ayah arwah tok ayah(moyang)
so slalu la gak pergi
balik surau minum pagi ngan tok ayah
menu nya air kopi+roti@biskut tawar
(biskut tanpa gula)
petang lak arwah slalu suruh tokwan rebus ubi kentang
or ubi kayu utk diminum bersama air kopi
kadang2 tokwan buat pulut dicicah bersama kelapa@ikan kering
sbb tu aku terikut2 suka minum kopi
tp sejak awal thn ni aku dh x leh minum kopi dh
klu minum kepala mesti sakit :(
arwah tok ayah suka makan sup belut
sampai adik pompuan&adik lelaki aku pun suka makan sup belut
so aku slalu ikut makcik&tokwan g pasar cari belut
sbb tu sampai skrg pun aku selalu g pasar ngan tokwan
my mom&my dad kje jd klu nk beli lauk-pauk aku ajak tokwan je
sejak dapat lesen kete memang ke mn2 ngan tokwan je
**Mode sedih.Rs nk menitis je air mata ni.Windu tokwannnnnnnn!!!!**

kt kg aku jarang sangat kua ngan member2
xtau nape tp aku lagi selesa kua ngan family
mayb sebab bagi aku walau sesaat masa bersama keluarga
itu adalah masa yang paling berharga
tp kat sini lain lah
terpaksa
family jauh
sensitif la pulak rasa ni
cam nak nangis je
aku kalau cerita pasal family@tokwan mesti sedih
tambah2 semalam masa call tokwan tny ble nk balik
kalau boleh arini juga angah nk balik
winduuuuuuuu kt semuaaaaa...
tp keadaan x mengizinkan :-(


Nota Siku: Oh angin!!!sampaikan rindukan pada insan2 yang aku sayangi