Monday, November 29, 2010

Ex BF vs Friend

Bolehkah ex-bf@gf jadi kawan??
Ramai org cakap it is impossible
tp bagi aku it is possible
sbb x semestinya ble dh putus kt dh x leh kawan ngan dia
kadang2 kita lebih sesuai berkwn ngan dia dr jd pasangan kekasih
tul tak??
Semalam tetbe ex bf ms zaman muda-mudi dulu tegur kt fb
Terkejut gk sbb dh lama dh x borak2 ngan dia
al-maklumlah dia dh kerja&dh ada awek
aku pun mls la nk ganggu dia
dia suh aku translate kan ayat BM ke English
sbb dulu aku penah tlg translatekan tesis dia
pas siap tu dia tny ayat cepumas kt aku


"Dulu saya pernah kecewakan awk.Awk still mrh kt sy lg x??"

Gerrrrrrrrrrrrrrrrr......terkejut gak 50 sen
dalam hati ckp apsal la lak mamat ni
x de angin x de ribut
tetbe tny mcm2
Aku pun jawab,x pun.Let bygones be bygones
Buat pe la nk marah2 masing2 dh dewasa
dh boleh nk pk mn baik dan buruknya
Then aku tny la dia nape dia tny g2
pastu dia ckp dia pun br je dikecewakan oleh awek dia bulan ni
dalam hati"Oo...patutla dia tny"
tp aku x tau nk ckp pe nk tenangkan hati dia
aku just gtau dia
bersabarlah,mgkn ada yang lebih baik sedang menanti
and mungkin ada hikmat di sebalik pe yang berlaku
cian la lak kat dia
moga dia akan jumpe pasangan yang terbaik buatnya
Insya-allah :)

2 comments:

cplud miera said...

who?? cm nk tau jerr

♥♥Cikngah♥♥ said...

hahaha..senior kt ms deg dulu la..tp fakulti lain