Wednesday, November 10, 2010

Bufday wishes

Terharu bile ramai kawan2 yg wish besday kt aku
x kira la kt fb ke,sms,or phone call
ada tu masa subuh lg dh sms
aku tgh mamai lagi time tu
Hehehe...
Anyway terharu sgt2 sbb igtkan bile dh tua ni dh x de org nk wish lagi
yang penting blk nnt boleh tuntut hadiah.
pastu dapat call free&sms semgu..
yeah..yeah...yeah...
i loike..i loike..i loike
TAPI...
di hari yang bersejarah ini
Aku rasa bengang sposen
on the way blk training g cuci kete kat bangi
sbb kete aku dh mcm kerbau masuk bendang
kotor giler2
aku bengang sbb dhla diaorg cuci kete aku macam melepaskan batuk ke tangga
1)cuci kete x bersih
2)Lap kete x btl2.air still menitik.aku siap ambik kain lagi lap dpn2 diaorg.
3)MAHAL...aku bknlah kisah sgt sebenarnya klu harga mahal
tp service pn kne la superb kan
ni dhlah mahal tp service hampeh
klu nk range dr 0-5 service dioarg aku bg 2.5


Footnote:Mlm ni nk kuar dengan member2 kat Alamanda.Klu sempat nk tgk midnite movie.harap2 kt training esk x ngantuk.Klu ngantuk sgt leh ckp kt sir,can we have a break.Sir tu mmg sporting.Pelajar mls mcm aku ni mmg suka sgt2 la :)


2 comments:

Aada said...

hepy beday cik fatin..aiyok terlambat..moga dirahmati hidupmu selalu..

wish kt cni la..fb dimansuhkan sementara..kakaka.

have a gud day!

♥♥Cikngah♥♥ said...

tq ada..sian fb.kamu nk exam ye...gud luck