Tuesday, May 17, 2011

Nasi Lemak Kerang

Mengidam nasi lemak kerang dari minggu lepas lagi.Tapi asyik postpone and postpone and postpone sebab teringatkan diet.Tapi arini memang tak leh nak control dah.Memang nak makan sangat-sangat.Akhirnya lepas maghrib tadi g pasar malam ngan fiza cari nasi lemak kerang.Biasa kitaorang g pasar malam petang je sebab malam cam serabut sikit.Tapi arini nasi lemak punya pasal bolos aje semua lampu-lampu itu.Nama pun g pasar malam,rasa semua benda nak beli.Hasilnya habis juga duit aku RM10.70 kat pasar malam tu

Nasi lemak kerang+sayur kacang =Rm4
+ Air kelapa = Rm1.20 (langsung tak rasa kelapa.Cam air 0 je)
+ Air tebu = RM1 (Sedappppppp sangat!!!!!!!!)
+ Keropok lekor = Rm1 ( Nyesal beli sebab sejuk gler.Ingatkan panas)
+ Rangka Ayam = Rm2.50
+ Fish ball with black pepper sauce = Rm1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
= Diet terjun sungai +Mengantuk Teramat Sangat + sakit kepala kena hujan
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Sekian laporan untuk hari ini
:-)

2 comments:

Abang Jonni said...

huhuhuhu... rangka ayam?... feveret aku tuuuu...

♥♥Cikngah♥♥ said...

Feveret?Isk2..pttnya hencik gorila dh x boleh mkn rangka ayam.nnt makin kurus.hny org gemuks je blh mkn spy cpt jd kurus.huk3..