Saturday, August 13, 2011

Kuih Ketayap


Assalamulaikum dan Salam Ramadhan buat semua


Apa khabar semua?Macam mana ngan puasa?Sedar tak sedar arini dah masuk ari ke-13 kita berpuasa.Kejap je kan.Pejam celik pejam celik dah nak masuk dua minggu.Apa agaknya menu berbuka korang untuk arini?Dah siap masak semua ke?Erm...arini aku masak awal sikit sebab ada hal petang ni.So masak siap-siap.Balik nanti takdelah kelam kabut.Menu pilihan kitaorang ialah sotong masak cili padi,gulai tempoyak ikan kembung taufu dan juga kuih ketayap.



Tadaaaaa....inilah kuih ketayap yang aku dan Yani buat tadi.Dah lama gaklah mengidam nak makan kuih ketayap dari air tangan sendiri.Tapi arini baru kesempatan nak buat.Oklah nak g sambung wat kerja.Salam hujung minggu dan selamat berbuka puasa buat semua.

6 comments:

Nisa said...

Sedapnye!

s.y.a.r.q said...

pandainye ko wat kuih ketayap. Aku kuih2 ni failed!! :))

aku msk spagheti rini :)

♥♥Cikngah♥♥ said...

nisa:hehe.aku mmg terliur gle ms tgh wat kuih ni td
syarq:aku lak western2 ni kurang.mkn spag time btl2 nk mkn.hehe

Abang Jonni said...

huhuhuhu... aku pun suka ketayap...

mmg sedap...

cplud miera said...

fatin..tq kuih tu ;)

♥♥Cikngah♥♥ said...

AJ:klu suka nnt blhla wat sendiri ye :)
Mira:no worries dear :)