Sunday, June 27, 2010

My dReamS

Hdp ni penuh dgn impian.Tanpa angan2 mimpi x kan jd kenyataan..(&_&).Aku jg manusia biasa punyai impian.Ni lah antara impian2 aku..(perghhh...skema gler ayat aku mlm ni..Lyn jela =p)


@#X sabar nk hbskan master.Although it hard to achieve but i'll try my best (^_^)

@#Nk kuruskan badan . Now mission in progress ("_")

@#Nk simpan duit byk2.Aku terigin sgt2 nk g Mekah

@#Want to find prince charming. Tp susah kn..kdg2 aku rs mcm aku ni terlalu cerewet.Tp ble pk blk x slh kn klu aku nk memilih.Sbb kt berhak utk memilih pe yg terbaik utk diri kita

@#Aku nk cari kje cpt2 pastu nk tlg adik2&family.Klu lh dh x nk susahkan parents aku lg.Dioarg dh byk berbudi kepada aku dr kecik sampailah skrg.

Klu nk list down sume mmg xtertulis kt sini.Tp tulah antara impian2 yg aku ingin aku laksanakan secepat yang boleh.harap2 aku berjaya..Percaya pd Allah.Doa,usaha&tawakal.Hanya DIA yang tau pe yg terbaik utk umatNya&DIA lah sebaik2 perancang.

No comments: