Wednesday, June 23, 2010

First Try of DetoX Foot Patch

Aritu ada terbaca blog member...Dia guna detox foot patch ni utk buang toxin dlm bdn..So aku tny la dia bape satu n mcm ne nk order..Dia ckp lh order ngan dia..Aku pn pe lg terus bank in duit and kelmarin brg yg dipesan sampai.Smlm br sempat g ambik kt opis.B4 tdo smlm aku tryla pakai benda alah ni.Yg aku order ni 20 paket.So blh dipakai selama 10 ari..Cara nk pakai&nk buang ada aku tunjuk kt bwh ni :-

Inilah detox foot patch tu

Ni cara2 nk memakai&membuangnya(Taken from Google)


B4 pakai


Tada...kaki jd mcm ni ble kt pakai



Ini lah hasilnya ble aku buka pg td.Ngee....donno wat 2 say =p

Based on my reading from Mr.Google,it said that:-

Bdn akan dpt buang toksin dlm bdn tanpa mengambil sebarang ubatan dan hasilnya bdn akan jd lbh segar dan bertenaga, meningkatkan metabolisme dalam badan,mengurangkan tekanan darah tinggi, mengurangkan sakit sendi,mendapatkan tdo yg lena,mengurangkan bau kaki& yg paling I like ialah dapat MENGURANGKAN BERAT BADAN!!!!!!!!!!Hahahaha...tu yg smgt cuba ni..harap2 menjadila..n dpt mengurangkan kemalasan diri ini =p. Okeh c u later..





No comments: