Wednesday, April 21, 2010

X malu ke?????????

Tgh2 aku tension2 wat programming ni leh lak bdk xtau malu tu msg..Nk tau x pe yg dia ckp??"Salam...blh msg x??fatin ngah final ke??Saje msg boring"..itulah antara petikan sms dr EX aku. Boring??????????????Wekk...PLAYBOY pn tau boring ke??Dh la tu xreti2 bhs ke yg org ckp dh pts dh pts la...Nk contact2 aku lgwatpe???mn aweks2 dia yg berduyun2& bersepah2 tu? huhuhu..nk suh aku reply msg dia.Krm salaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm okey..Aku mmg x ksh klu nk kwn ngan ex klu ktorg pts atas sbb2 yg blh diterima akalku yg x berapa nk pnjg ni..Ni ktorg putus atas dsr betapa ketidaksyukuran bdk tu..Dh ada kwn2 baik mcm ktorg pn still nk wat hal lg.Pe igt ktorg ni bodoh..Skali dua blhla nk tipu lama2...huh...sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tnh jua kn..lg pn ALLAH tu MAHA ADIL,MAHA MENGETAHUI segala2nya. Smpi ble dia nk hdp mcm2...skang aku hrp dia berubah walaupun aku tau dia xkan penah berubah.aku xksh klu dia x rs menyesal hlg aku..Tp aku hrp sgt dia betul2 menyesal ble dia kehilangan 2 shbt baik dia..Adusss,ble berbicara psl mamat ni tbe2 je rs skt bagai dicucuk belati tajam..Bkn skt sbb pts cinta tp skt mengenangkan perbuatan dia pd kami be3...Sgh aku x terduga bnda ni terjd dlm hdp aku.Igtkan dlm alam fantasi je.Kini br ku mengerti LELAKI hny pandai menanam tebu dipinggir bibir,indah kata manis bahasa tp hakikatnya jauh panggang dr api...Sanggup memfitnah sahabat sendiri demi menutup kesalahan diri sendiri.Pe la nk jd ngan manusia zaman skang ni.Aku bersyukur sgt2 pdMu YA ALLAH kerana telah membukakan mataku yg selama ini buta dalam menilai diri seorang manusia..Br ku tahu bkn cinta itu BUTA tp MANUSIA yg buta kerana cinta...Ya ALLAH jgnla ENGKAU terbalikkan hatiku utk menerimanya kembali..Jauhkan diriku dr dirinya.Tutupkanlan hatiku buatnya..Amin...

No comments: