Sunday, April 18, 2010

Ceritera kami

Smlm kan aku jiwa kacau..So dlm ms duk ronda2 page org tetbe rs mcm nk p psr mlm je.So aku ajkla h.mate g.Tp mslhnya aku xtau jln.Tetbe teringat kt adik jaksa ni.So msgla dia tny jln.Dia ckp dia nk ikut skali.Aku x ksh on je the more the merrier..So dlm kul 6lbh pas solat asar ktorg be3 memulakan xpdc ke psr mlm.Langit dh gelap guruh pn dh berbunyi.Tp demi psr malam yg menjd pujaan hatiku ktorg g jua.Hehehe..Nk dijdkan cerita aku ngan h.mate ni mmg xtau lgsg jln ke psr mlm ni.Yg aku tau psr mlm tu berdekatan ngan tol.So duk mengharapkan adik ni la tunjuk jln...Straight,kanan,pukul 12,straight..........smbl2 tu smpt lg duk kutuk pengguna jln ry yg lain.Auntie ni naik motor slow sgtla itu la ini la.LAst2 ktorg tersesat ke kg mn ntah.hahaha...tula pdn muka kutuk lg org kn dh tersosat....Dhla jln tu sempit sunyi lak tu.Nsb ngan kete n be3.Klu aku sorang2 mati hdp blk pn aku x g.Tkt wooo....ok smbg blk cte....ble jmpe kt tmpt yg blh U-turn ktorg pn U-turnla kete..then ikut gerak hati jln ke psr mlm.Alhamdulillah,at last jmpe gk psr mlm tu.Lega suda...kt psr mlm tu jmpela lak ramai bdk2 usim n kknc ni.jmpe ira(ex jasa kknc)borak2 ngan dia jp.then kami berpisah utk memulakan xpdc masing2.hehehe...jln2 pny jln mcm2 la pulak mknn yg berkenan di hati.Firstly kami attack abg jual kopok lekor ni..Sodap sgt...Mkn pn smbil berjln.Sgh tidak bersopan &beradab anak dara be3 ni kn...Heheheh...jln pny jln tetbe nmpk ns lemak berempah,chicken chop,char kuew tiau,bakso.......uwaaaaaaaa......sume sodap tu.dh lame x mkn rs mcm nk beli sume je...Tp x blh nafsu..nafsu..at last aku beli buah epal hijau,char kuew tiau&air soya..Tu pn pembzrn telah berlaku ble char kuew tiau tu lgsg x sdp,soyanya pulak terlalu manis.So aku sedekahkan pd tong smpah..pastu kn...ada satu kejadian lucu yg telah berlaku yg membuatkan aku tersenyum sndirian ble pulang ke umah..Mcm ni...nadia(adik jaksa) ni dia nk beli rangka ayam..So ms ktorg duk jln2 tu ktorg dh jmpe dh gerai org jual rangka ayam ni.Tp x nk beli sbb ktorg dh aim gerai yg dpn skali.So ble dh smpai kt gerai tu rupa2nya mamak yg jual.ktorg xsure dia indian or muslim.Dhla dia pakai bj tshirt xde lengan.Dia pn dgn ramahnya ckp "ye adik mau beli apa?"ktorg be3 trs terkaku dc2..sunyi sepi sorg pn xbersuara,Last2 ktorg decide xnk beli,pulang tanpa rangka ayam..Cian nadia kemponan...tp seyes mmg xlalu.blk umh tu aku tersenyum sndirian.Lucula ble igtkan tingkah laku ktorg.hehehe...

No comments: