Wednesday, May 5, 2010

Aku sombong@diaorg terlebih mesra

Td ms kt airport pas check in aku nk g msk kt boarding gate then ada sorg mamat ni tgr aku

Mamat:Yang..nk g mn ni??>>>dia pgl aku yang???huh!!!dsr lelaki
Me:Kota bharu,nape sy slh gate ke??
Mamat:X la...bla..bla..bla..(sambil tersengih2).Huh!!igt i nk tergoda ke ngan u..Oh plzz!!

Then ntah pape lg ntah dia ckp mls aku nk lyn.Aku trs jln je...
Pastu sblm msk gate ms ngah cek boarding pass...ada abg polis ni tgr

Abg polis:Hai..nk g mn ni awk?(tenung muka org x berkelip.Dhla dua2 org pndg.I rs muka i dh cukup sempurna,bj i pn x seksi..)
Me:Kota bharu
Abg polis:Oh,org kelate rupanya.Kota bharu kt mn?
Me:Wakaf mek Zainab
Abg polis:Kt mn??(Xdgr ke pe mamat ni)
Me:wakaf mek zainab
Abg polis:Bla..bla..bla..(terlbh ramah la pulak)

Argh...mls btl aku nk lyn.bykla pulak soalannya..aku jwb sepatah 10 patah dia tny.sblm ni aku aku naik flight xde la mcm2 yg diaorg tny.ni mcm nk jual myk pn ada gaya dia.aku trs blah..i dont care what he wants to say about me...Dhla time tu aku lom smyg maghrib lg..so aku ignorenya diaorg tu..huhu

NOW!!!I'm already at home...home sweet home =)




No comments: