Wednesday, August 12, 2009

~aku~

Lately ni aku terlebih sensitif.Pantang ada slh skit mulalah ngajuk.Yg jadi mangsanya si diala.Asal ada yg xkena skit mulalah aku ngajuk.Ngajuk...ngajuk..ngajuk!!!Nsb si dia sorg yg penyabar.X penah jemu nk memujuk.Aku jg perasan sejak akhir2 ni ramai la lak kwn laki yg muncul.Mcm janji lak diaorg sume tu.Pg td ex call.Aku pn terkejut sbb rs dh dkt 2thn ktorg x contact tetbe je dia kol tny khabar.Maunye x terkejut dhla no.dia aku x save.Yg aku bengang tu blh lak mamat tu nk marah2 aku ble aku kt no.tu xde dlm simpanan aku.Pe kes??????Aku citerla kt si dia tentang mamat ni.Mula2 tkt gk nk citer.Mmg berdebar giler la.Tp disebabkan ktorg dh janji xnk sorok pape even benda tu pahit utk ditelan so aku citer jela...Mujur si dia memahami.Tp dia tny nape ble aku dh ngan dia ramai lak laki yg masuk.Adei,...mn aku tau.Aku pn x de jwpn.tp aku rs bnda ni normal.Sbb kwn aku pn pas dia dh declare mulala ex dia dtg cari blk.Tp walau apa pun yg terjadi,dtgla seribu lelaki yg memujuk rayu.Insya-allah hatiku hanya utknya.X terlintas skit pn utk berpaling.Aku syg dia sgt2...Moga hubungan ktorg diberkati Illahi...Korang....doakan kebahagiaan ktorg ye....Amin...!!

No comments: