Monday, November 1, 2010

Kat umah as usual la..tugas sebagai suri rumah sepenuh masa PASTI bermula
Klu dh start wat kje umah tu mesti separuh hari
Start pagi basuh baju,jemur baju,sidai kain,kemas2 umah,memasak,ambik adik balik sekolah
Arini macam biasa haikal datang
Aku mmg dh gitau along klu aku balik anta haikal kat sini,x yah anta kat pengasuh
Aku nk jaga dia,nak main ngan dia
Best main ngan dia
Gelagatnya mencuit hati
Arini hujan lebat giler2 non stop
Dari semalam lagi
Along cakap dia bertolak dari umah dia kul 6.30 pagi lagi sampai umah ktorg nk dkt 7.30
Jalan jem
Arini adik aku g skolah so haikal duk ngan aku je
Arinikan hjn,sejuk,jd aku bungkus haikal ngan comforter ni
Sila layan gambar di bawah


Kali ni je dia duk diam2.Sbb dia dh mengantuk.Klu x,jgn haraplah dia blh duk macam ni.Mst dibuang selimut ini

Tokwan datang jap tgk haikal
Then dia blk ble haikal nk tdo
Sbb nk kemas umah
Si kecik ni tdo kejap je pn x sampai pn sejam
Adik kol suh ambik dia blk skolah kul 12
So I've to cook something for her for lunch
X tau nk masak pe
Sbb rasa macam malas je
So idea yang dtg adalah
Ikan terubok masak stim,sotong goreng,ayam goreng
Ikan ni dibeli masa g Sarawak awal bulan aritu



Ikan Terubok Msk Stim

Kuahnya berwarna merah sbb aku letak cili padi merah nk kasi pedas skit.Then aku letak asam limau nipis nk suh masam2 sbb ikan tu kan masin


Sotong+udang digoreng bersama bawang

Esk xtau nk msk pe
My sis request suh masak bubur nasi
My dad lak suh goreng ikan masin yang dibawak balik dari Sabah
Still thinking what to cook tomorrow
Sama ada bubur nasi je or masak nasi biasa juga
Sekian sahaja utk kali ini
Sebelum berundur
Jom tgk gambar2 haikal



Haikal mmg suka bergambar


Hepi je dia bile org main ngan dia..Gambar x bape clear sbb gambar2 ni sume aku guna camera hp je.So no handshake free


Haikal nk ambik hp.Skang ni pantang tgk hp or tepon umah(ktorg pny wireless)sume dia nak.
Dia suka bunyi2 ni

Itu sahaja dari kami

~Sekian~

No comments: