Friday, October 15, 2010

Pasar Malam


Td g pasar mlm kt Chempaka ngan fiza.Tetbe rs nk mkn pisang.Dh g psr mlm tu phm2 jela ye.Mcm2 yg dibeli ni ha.Nasib x beli 1 pasar malam.Payung pn beli ha td.Sbbnya dlm kete ada 1 je payung besar.Tu pn dh lama riwayatnya.Jom layanzz tgk mknn pe yg aku beli td

Keropok Lekor Rm1


Rangka Ayam Satu RM3(Gambar Hiasan)



Char Kuew Tiau~~RM3.50--->>Masin Sikit


Dan Ini....PISAAAAAAAANNNNNnggggg......RM2.40

Yeahh..yeah..byk kn aku beli makanan.Pisang tu esk2 br nk mkn.Pisang sedap d mkn ble waktu kita lapar.Sgt sesuai utk diet.Lagipun pisang byk khasiatnya.K la mau layan 1 cte ni sambil mkn rangka ayam(Kata nk diet tp mknn berminyak!!!)Aku biasalah sape x tau.Hohohoho...K chow chin chau.....

T.O.D.A.Y

Semalam memang penat gler.Ada workshop pastu seharian ngadap lappy.Blk hostel dh dkt 6.30,solat asar,rehat2 jp.Sempat gk melayan cite Chinta kt TV3.Hbs2 g mandi2 then solat maghrib.Sementara nk tgu azan Isyak marking paper kuiz students kjp.Masa tu mata Ya Allah mmg dh x thn gle dh.Rs nk terlelap dh pn.So ble dh azan,solat&trs Zzzz....mmg x sdr ape dh..Syok sgt tdo.Arini bgn2 perut rs lapar.Alhamdulillah kafe buka arini.So g la cari mknn.Ni mknn utk BRUNCH aku arini (Breakfast + Lunch)

Kangkung goreng RM1

Milo Ais RM1.50

Aku ni mmg degil kn.Dh tau milo x elok utk diet tp aku ttp jg beli.Aii..cik fatin.cik fatin.Nape la kamu degil sgt ni.Erm...arini igt nk g umh ayu.Tp xtaulah cik kema tu jd ke x.Aura mls ada jg ni skt2 sbb kje bertimbun lg x siap..Betul la org ckp kn.Ngadap laptop lg penat dr wat kje.Tu la yg aku rs skang.Rs mcm nk tdo je lg.Adohaii..

Wednesday, October 13, 2010

Already Got my pErfume!!

Xtau nape lately ni gatal2 je tgn nk beli barangan ala2 branded g2 .Merayau2 kt page org tgk la ada sorg akak ni dia jual perfume jns yg aku suka ni.So pe lg trs pick&pay.Kopak gkla poket bln ni..Dhla rembat 2 skali.Asalnya nk beli yg Magnitude Lancome&Nina Ricci.Tp akak tu gtau lancome dh hbs so aku pn tkr la beli Just Me Paris Hilton&Poison Christian Dior.Dr zmn skolah lg dh pakai Poison ni sbb baunya mmg best.Arini brg sampai.G opis ambik.Blk tu trs buka&try..First try Paris Hilton sbb x penah pakai b4 this.Wangi..........x nyesal la beli..Hehe..Nxt time nk beli lancome tu.Akak tu ckp promotion smpai hjg bln ni je.So kne jimat cermat demi perfume kegemaranku..Hehehe........

Ni Poison CD(EDT)

Perfume jns EDT ni krg wangi berbanding dgn EDP.And one more ketahanan dia krg berbanding EDP.Tips ni aku belajar ms praktikal dulu.Time tu slalu g survey kedai perfume.Asal ada ms free je g sn.Aku suka g sn sbb lh try perfume free2 je.Dhla sume yg branded2

Just Me Paris Hilton(EDP)

Yang ni best.Bau dia soft je.I like...But rite now aku rs pening dh kepala.Sbb mcm2 jenis perfume ada kt bdn ni.Hehe..